devfs a gpm

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 14 Lis 2002, 11:56:50 CET

Tak się bawię ostatnio devfs i zastanawiam się, co mam zrobić, żeby
pozbyć się:
Failed gpm connect attempt by uid 500 for vc /dev/vc/3
przy próbie uruchomienia dowolnego programu korzystającego z myszki.

Pół biedy taki elinks, on to wyświetli i działa dalej (bez myszki), ale
taki aumix robi segfault.

No i jak dojść do tego co za bydle zmienia mi uprawnienia do /dev/vc/10?
crw-rw----    1 root     root       4,  10 lis 14 11:33 /dev/vc/10

Reszta konsol zgodnie z konfiguracją devfsd ma root:tty.
Po HUP dla devfsd wszystko wraca do normy.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --