Jak szukać w archiwum pld-users-pl

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 14 Lis 2002, 12:27:45 CET

Mam takie pytanie - jak można efektywniej wyszukiwać w archiwum listy?
Chodzi mi o dostęp przez www (http://lists.pld.org.pl/). Mam takie
wrażenie, że na wpisanie większej ilości słów wyszukiwanie reaguje
artykułami zawierającymi jedno ze słów, a nie wszystkie ze słów. Jak zrobić
"AND" zamiast domyślnego "OR"? (próbowałem +słowo1 +słowo2).
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537