Kilka pytań.

Daniel Kamiñski dkamin w o2.pl
Czw, 14 Lis 2002, 12:56:43 CET

W liście z czw, 14-11-2002, godz. 12:38, Daniel Kamiñski pisze:
> Chciałbym uzyskać odpowiedź na nastepujące pytanka.
> 1. Dlaczego mozilla zamyka się bez zadnego kominikatu gdy wchodzę na
> strone wykorzystującą jave. ( np. czat wp ). Czy przyczyną może być
> zainstalowane java sdk od suna i gcc-java?
> 2. Czy znacie jakiś program OCR pod kde?

Zapomniałem jeszcze o:
1.Do jakiej grupy wpisac w groups użytkownika aby miał dostęp do
podmontowanych dysków fat. Mam narazie do disk i adm.
2. czy po upgrade-dist stare pakiety sa kasowane czy gdzieś
przechowywane.
3. jak zrobić coś takiego poldkiem zaby zasinstalować pakiet z dysku a
potrzebne biblioteki zeby pobrał z sieci.