Jak w PLD prawidłowoustawić CVS_SSH i PS1 globalnie dla calego systemu ?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 15 Lis 2002, 13:08:40 CET

Dnia pią 15. listopad 2002 12:35, Daniel Mróz napisał:
> /etc/profile?
> /etc/profile?
> A tutaj juz musisz sobie jakiegos `case' napisac.
> /etc/profile?

(tu jest kolorowo)
[jack w pldworkstation jack]$ echo $PS1
[\[\033[1;32m\]\u\[\033[0m\]@\[\033[1m\]\h \[\033[1;33m\]\W\[\033[0m\]]$
[jack w pldworkstation jack]$ sudo su -
(tu już nie jest)
[\[\033[1;32m\]\u\[\033[0m\]@\[\033[1m\]\h \[\033[1;33m\]\W\[\033[0m\]]$
echo $PS1
(a to jest)

[jack w pldworkstation jack]$ grep PS1 /etc/profile.d/moje.sh
export PS1='[\[\033[1;32m\]\u\[\033[0m\]@\[\033[1m\]\h
\[\033[1;33m\]\W\[\033[0m\]]$ '

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/