VMware Workstation a sieć - OT

Krzysztof Drewicz hunter w mimuw.edu.pl
Pią, 15 Lis 2002, 15:09:15 CET

On Fri, Nov 15, 2002 at 03:38:04AM +0100, Jarosław Kamper wrote:

> Nie szkodzi - dla mnie może być (jakby co, mogę użyczyć rpm z RH afair
> (3.1?). Po prostu jak widzę jak to przemyślanie działa, to... :>
>
> P.S. Dzięki.

Na zdrowie, już sobie zassysam, mozesz forwadnąć tego speca.
A to tych co pod linuksem chcą linuksa mieć (np żeby dać roota innym,
jako ISP np udostępniać inne distro, lub na kernelu 2.2.20 mieć 2.4.19)
polecam umlinux.spec, jeszcze się nie buduje ale jest już kawałek
rc-script potrafiący na naszej maszynie odpalić kilka innych
dystrybucji. Mi to się przydało gdy demo oracle wymagało któregoś tam
oracle.

hunter.

--
Krzysztof Drewicz
hunter w someware.something
#101 reason why I do give Macs To my LUsers: they simply can't do rm -rf /