vesafb, 1024x768 i 75Hz

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pią, 15 Lis 2002, 16:24:53 CET

Dnia Fri, 15 Nov 2002 16:17:26 +0100 (CET)
Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> napisał/a:

> hmm, trodno, czeka mnie zatem updatowanie drivera rivafb dla 2.2, bo > to
> obecnie mam jest wynikiem backportu z 2.4.0-test3, a jak zauwazylem
> opsuje, wogole jakis smieszny to driver, na stale proboje wykrywac > adres
> pci i co najsmieszniejsze nie dziala z kartami AGP ktore maja wiecej > niz 4Mb pamieci.

Tzn ? rivafb (ogolnie) ma nie dzialac z dowolną nvidią ktora ma wiecej
rozumu niz 4 mb i port agp ?, dziwne, u mnie dziala na 2.4.19 tnt2 32mb

Co do 2.2.* to nie mam nerwów do swojej płyty głownej, dlatego mam 2.4.*

Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"