Granica 2GB dla pliku

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 15 Lis 2002, 16:23:01 CET

On Thu, 14 Nov 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie poprostu to jest ficzer.
> Kernel 2.2 bez poprawek nei wspiera możliwśic operowanai na plikach
> powyzej 2GB. Niestety nie udało nam się zintegrować z kernelem tych
> poprawek w odpowidnim czasie. Może wejdzie to w po 1.0 do updates ..

Tomku, wejdzie. Jako iz mam juz gotowy poprawny patch LFS na systemy
plikow (ext2, reiserfs, jfs)  bedzie to gotowe do wejscia do Ra (updates).
Wstrzymuje sie z tym, bo 1.0 ma wysc, a to mozna zostawic na pozniej
(trzeba bedzie przebudowac troche aplikacji pod to)

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)