vesafb, 1024x768 i 75Hz

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 15 Lis 2002, 16:26:56 CET

On Fri, 15 Nov 2002, Michał Abramowicz wrote:

> Tzn ? rivafb (ogolnie) ma nie dzialac z dowolną nvidią ktora ma wiecej
> rozumu niz 4 mb i port agp ?, dziwne, u mnie dziala na 2.4.19 tnt2 32mb

zle mnie zrozumiales, port rivafb ktory odecnie mam dla jajka 2.2 to 0.7.x
z jajka 2.4.0-test3, to on mial problem z alokacja.

> Co do 2.2.* to nie mam nerwów do swojej płyty głownej, dlatego mam 2.4.*

o, a cos zlego ? ja mam Claytona na KT333 i wsio dziala ok (2.2.22 ok,
alsa-0.9.0rc5 tez, utah-glx (driver dla Xow-4.2 dla rivaZX tez dziala).

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)

PS. poza tym prosze sie zwierzac ze swoich kernelowych problemow na
pld-kernel w pld.org.pl i/lub http://bugs.pld.org.pl.