Vhosty w apache ?

Quickest quickest w needforspeed.pl
Pią, 15 Lis 2002, 19:43:17 CET

Mam pytanie co do tworzenia vhostów, mam zainstalowane:

[quickest w danger quickest]$ rpm -qa |grep apache
apache-1.3.27-3
apache-mod_dir-1.3.27-3
apache-mod_vhost_alias-1.3.27-3
apache-mod_dynvhost-1-2
apache-mod_rewrite-1.3.27-3
[quickest w danger quickest]$

Dodaję do binda:
"vhost IN A moje_ip"
czyli:
"quickest IN A 213.77.186.150"

Następnie w /etc/httpd/mod_vhost_alias.conf wygląda on tak:

NameVirtualHost 213.77.186.150
<VirtualHost quickest.danger.eu.org>
ServerAdmin quickest w danger.eu.org
DocumentRoot /home/users/quickest/public_html/
ServerName quickest.danger.eu.org
</VirtualHost>

Poza tymi dwoma plikami, nic więcej nie ruszałem. I zrestartowałem binda
i apache'a.

I kwestia jest taka, że "quickest.danger.eu.org" działa ok, ale... jak
wpiszę "danger.eu.org" (główny host) to wyświetla się moja strona
prywatna (/home/users/quickest/public_html) zamiast strona głównej
(czyli /home/http/html ) która właśnie tam powinna być, dlaczego tak się
dzieje, że strona główna domeny również uległa podmianie na vhost ?
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki, za co
z góry dziękuję;)

--
Jakub "Quickest" Kozicki
RLU: #273864