Karta TV a PLD :-)

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 16 Lis 2002, 00:06:35 CET

Dnia pią 15. listopad 2002 23:56, Michal Margula napisał:

> Moja karta miała specjalne wyjście na płytce drukowanej, do której
> wpinałeś kabelek jak od cdroma i prowadziłeś go do dźwiękówki.
>
> Ewentualnie kwestia PAL/SECAM.
Tutaj mam specjalne wyjście audio z karty z kabelkiem na Line-In do karty
dźwiękowej. Podpiąłem, Line-In na mixerze podgłośniłem i uaktywniełm (działa
na 100% - sprawdzone przy innej okazji ....). A to nie czasami coś z typem
karty w opcjach modułu ?
Pozdrawiam
Jasio.
--