Kmail i oznaczanie wątków

Michał Listowski pldusers w popis.one.pl
Nie, 17 Lis 2002, 01:02:08 CET

Ostatnio zacząłem używać Kmaila i bardzo mi się spodobał więc postanowiłem
na niego przejść z sylpheeda. Jednak jest jedna rzecz która mnie
denerwuje. Mam w listach dyskusyjnych pozamykane wątki i gdy przyjdzie
odpowiedz na przeczytany przezemnie już wątek to nie widzę tego patrząc
na zamknięty wątek. W sylpheedie taki wątek zmieniał kolor aby
poinformować iż jest nowa odpowiedz na wątek, a Kmail nic. Wie ktoś co
zrobić aby pokazywał iż jest nowa odpowiedz na wątek.