Vhosty w apache ?

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Sob, 16 Lis 2002, 16:18:57 CET

Quickest wrote:

> Poza tymi dwoma plikami, nic więcej nie ruszałem. I zrestartowałem binda
> i apache'a.
>
> I kwestia jest taka, że "quickest.danger.eu.org" działa ok, ale... jak
> wpiszę "danger.eu.org" (główny host) to wyświetla się moja strona
> prywatna (/home/users/quickest/public_html) zamiast strona głównej
> (czyli /home/http/html ) która właśnie tam powinna być, dlaczego tak się
> dzieje, że strona główna domeny również uległa podmianie na vhost ?

Dodaj główną jako vhost, możesz dodać na końcu i użyć *. np.

<VirtualHost *>
DocumentRoot /home/httpd/html/
ServerName nazwa.serwera
ServerAlias *
</VirtualHost>

Wtedy, na tego vhosta załapie się wszystko, co nie załapało się na zdefinowane
wcześniej.

bart
--
"Chopin w 1839 roku przebywał na Majorce wraz ze swoim przyjacielem,
  znanym pisarzem George'em Sandem" (c) PAP & Gazeta Wyborcza