[ANN] Pakiety z KDE 3.1rc3

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 16 Lis 2002, 18:16:15 CET

Dnia Saturday 16 of November 2002 10:53, Michal Kochanowicz napisał:

> To są normalne pakiety budowane z -r DEVEL. Najlepiej na listy lub do
> BTS.
Dobra, pierwszych parę uwag na "gorąco" ;-):
1. Nie ma polskich tekstów pomimo ustawienia na Polish
2. Transluency w Mosfet's Liquid działa dziwnie - raz jest, ra nie ma
przezroczystości menu - na razie nie wyczaiłem jakiejś prawidłowości :-(
3. Zakładki w konquerorze .......hmmmm...... no niby są, ale żeby coś
poprzeglądać w tych zakładkach (czy panelach jak kto woli :-)...... to trzeba
poczarować .... a już nie mówię o późniejszej nawigacji .......... Jednak
Mozilla pod tym względem rulez :-D
4. Czy jest planowany pakiet kwintv ? :-D
5. Reszty na razie nie sprawdzałem jeszcze, ale dorzucę parę plusów: jest
szybsze niż kde-3.0.3 które do tej pory używałem (różnica jest dość spora
:-), a wygląd - po prostu miodny - te ikonki, kolorki, ech ...... rewelka ;-)
Już nie wrócę do 3.0.x :-)
Pozdrawiam
Jasio.
--