Jaka karta sieciowa?

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Sob, 16 Lis 2002, 19:32:48 CET

On Sat, Nov 16, 2002 at 06:02:59PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Można kupić używane po chyba 60zł za 3c905B.

W tym przypadku używana nie wchodzi w grę, bo muszę mieś fakturkę.

Czy 3comy są faktycznie tak dobre, że warto zapłacić? Czy za tą
cenę są chodziaż firmowe sterowniki do linuxa?

Byłem dzisiaj w sklepie z zamiarem nabycia 3COM 10/100 3CSHO100-TX za
92zł, ale okazało się, że nie mają na składzie - sprowadzają tylko na
zamówienie, bo za drogie :(

Rozważałem, też 3C905C-TX-M, ale to chyba jednak dopiero do nowego
komputera, w grudniu lub styczniu :)

Pozdrawiam,
Radek
--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|