Jaka karta sieciowa?

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Sob, 16 Lis 2002, 20:12:38 CET

Radosław Kintzi wrote:

> W tym przypadku używana nie wchodzi w grę, bo muszę mieś fakturkę.
>
> Czy 3comy są faktycznie tak dobre, że warto zapłacić?

Dobre do czego?

http://www.3com.pl/

> Byłem dzisiaj w sklepie z zamiarem nabycia 3COM 10/100 3CSHO100-TX za
> 92zł, ale okazało się, że nie mają na składzie - sprowadzają tylko na
> zamówienie, bo za drogie :(

Jak na kartę, która nic ciekawego poza logo 3com nie ma, to chyba
zdecydowania za droga. Za 1/3 tej ceny można mieć jakiego D-linka,
który kiepską firmą nie jest.

> Rozważałem, też 3C905C-TX-M, ale to chyba jednak dopiero do nowego
> komputera, w grudniu lub styczniu :)

To ja nie rozumiem. Najpierw piszesz, że nic wypasionego, aby działało
100Mbit. Potem piszesz, że 3COM 10/100 3CSHO100-TX za drogie, a zaraz potem
piszesz że rozważałeś taką wypasioną ze zdalnym zarządzaniem i monitoringiem,
która kosztuje 2 razy tyle (i 7 razy tyle co jakiś rtl8139).

To w końcu ma być karta do wypasionego serwera, do domowego komputera
czy do sieci 200 kompów?

bart
--
"Chopin w 1839 roku przebywał na Majorce wraz ze swoim przyjacielem,
  znanym pisarzem George'em Sandem" (c) PAP & Gazeta Wyborcza