Jaka karta sieciowa?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 16 Lis 2002, 20:19:01 CET

On Sat, 16 Nov 2002 19:32:48 +0100
Radosław Kintzi <lists w eth0.prv.pl> wrote:

> Czy 3comy są faktycznie tak dobre, że warto zapłacić? Czy za tą
> cenę są chodziaż firmowe sterowniki do linuxa?

Imho nie warto, przynajmniej do domu, 3com ponoć lepiej potrafi
sprawować się na serwerze i obciążonych łączach, ale jakoś tak nie
miałem okazji porównywać sieci całej zrobione na 3com i całej na
rtl8139. Ja mam u siebie w domu w routerze i kilku kompach rtl8139 a w
swoim kompie 3com 905b, ale jakoś nie widzę różnicy w porównaniu do tego
jak miałem rtl8139 :)

Odnośnie sterowników to używam standardowych z jajka :)

					Artur