rootfs on nfs & initrd

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 17 Lis 2002, 21:48:31 CET

Dnia Sunday 17 of November 2002 20:32, konrad rzentarzewski napisał:
> potrzebuję disklessa. muszę zamountować rootfs poprzez nfs. drogi są
> dwie:
>
> 1) kernel z autokonfiguracją i opcje "root=/dev/nfs", "rootfs=" i "ip="
> przy starcie.
Ja to zrobiłem w ten sposób ;-) Tak naprawdę w kernelu dystrybucyjnym
zmieniłem tylko 3 rzeczy w konfigu - wyłączyłem smp, v4l oraz włączyłem
wkompilowane na stałe kernel level autoconfiguration (razem z poodopcjami) i
nfs z podopcjami (m.in. nfs root). I działa :-)

--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org