Karta TV a PLD :-)

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Pon, 18 Lis 2002, 00:56:07 CET

On Sun, Nov 17, 2002 at 11:15:33PM +0100, Jacek Rzęsista wrote:
 Dobra, a teraz "wyższa szkoła jazdy" :-) Chciałbym uruchomić pilota do tej
> karty :-). Czytam opisy lirca i .... kupa. Na razie wyczaiłem, że powinien z
> lircem przychodzić moduł do kernela lirc_gpio, ale jak patrzyłem w speca to
> jest on budowany tylko dla kernela 2.4. Czemu ???? Jakie są tego powody ????
Ja zawsze korzystałem z lirc'a budowanego ze źródeł... po części dlatego
że nigdy mi nie chciał działać out-of-box i musiałem go trochę
popoprawiać (część kodu do obsługi Pixeli i Averów jest moja, a co! ;) )
więc nie wiem jak to jest z pakietami.  Jeśli chciałbyś zaryzykować
kompilację, to raczej nie masz się czego bać. Jest nawet jakiś
konfigurator :)

> Ewentualnie jak sobie poradzić ze skonfigurowanie pilota bez tego modułu ?
> (moduł zdalnego sterowania mam podłączany wprost do karty TV).
Bez modułu to się nie da. Kwestia jest tylko jaki? Z pixelem którego
teraz mam akurat nie działał gpio (ten działał z Averem), tylko
lirc_i2c.

Sorry że tak mało konkretnie, ale lirc mi jakoś się znudził i trochę
wypadłem z obiegu :(
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--