i686 -> athlon

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Pon, 18 Lis 2002, 12:29:54 CET

Dnia 18.11.2002, o godzinie 11:19
wrobell napisał(a):

> Upgrade pakietów rpm, glibc, bzip2, popt, db - wszystkie za jednym zamachem
> (mam nadzieję, że czegoś nie pominąłem). Później już dowolnie.

Widzę, że poldek sobie nie poradzi ze spełnieniem zależności :-(

poldek> upgrade -t bzip2* db* glibc* rpm* popt*
[...]
błąd: 9 niespełnionych zależności
Wystąpiły błędy podczas instalacji

poldek> upgrade -t *
[...]
błąd: 11 niespełnionych zależności

Rozumiem. Dziekuję za odpowiedź.

		Paweł Zaskórski

--
Linux shadow 2.4.20-pre11 i686 AMD_Athlon(tm)_XP_1800+ unknown PLD Linux
 12:23pm  up 2 days,  7:53,  5 users,  load average: 1.02, 1.03, 1.00