Jaka karta sieciowa?

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 18 Lis 2002, 14:46:52 CET

On Sat, 16 Nov 2002, Radosław Kintzi wrote:
> Trochę nie na tą grupę, ale niech będzie.
>
> Jutro rano jadę na giełdę i muszę tam kupiś jaką sieciówkę.  Nie musi to
> być nic nadzwyczajnego, byle 100Mbit/s obsługiwane przez linuxa. Czy
> jest coś na co powinienem zwrócić szczególną uwagę przy wyborze
> konkretnego modelu (czego unikać, czym się zainteresować)?

Polecam Intel-a.
Może nie jest najtańsza, ale warta swoich pieniędzy. Szczególnie jeżeli
chcesz włożyć i zapomnieć o problemach.

Jeżeli chcesz używaną to polecam 3Com905 (b albo c) - też porządne, a
można za małe pieniądze je trafić. Kiedyś kupiłem 4szt po 5PLN/szt :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...