i686 -> athlon

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pon, 18 Lis 2002, 15:58:13 CET

On Mon, Nov 18, 2002 at 11:11:44AM +0100, Paweł Zaskórski wrote:
> Witam,
> szukałem na Googlu, ale to chyba jest tak trywialne, że nikt o tym nie
> pisze... Mianowicie, używam PLD i pakietów z Ra optymalizowanych na
> i686.
> "Marzy mi się" przekompilowanie dystrybucji na athlona (bądź częsciowo
> skorzystać z gotowych pakietów zamieszonych na
> ftp://ftp.nest.pld.org.pl/test/athlon/). Niestety nie wiem od czego
> zacząć, tzn. jaka jest prawidłowa kolejność wymiany pakietów? Najpierw
> gcc i glibc a potem w dowolnej kolejności cała pakietów? Czy gcc-3.2
> [...]

Mi też się marzyło.
Funkcjonalnie nest to nie ra.  Niektóre pakiety nie budują się z nowym gcc,
szczególnie te pisane w C++ i nikomu nie chciało się sprawdzić
jak to poprawili w Mandrake'u czy RedHacie.
Proponuję zainstalować nesta na oddzielnej partycji.
Format plików generowanych przez gcc-3.2 różni się od starego i programy
kompilowane gcc-2.95 działają, ale często trochę inaczej.
Z rpm-em jest znany sposób: jeśli jest segfault, to trzeba wykasować
wszystkie pliki oprócz Packages z /var/lib/rpm,
rpm --rebuilddb; chmod -R a+r /var/lib/rpm

U mnie system działa stabilnie, jest to stacja robocza i nic na niej robię.
rpm-4.1-1.3
glibc-2.3.1-0.2
kernel-2.4.19-2
gcc-3.2.1-0.1

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!