fs na dysk 120G

Patryk Szczygłowski patryk w dukat.waw.pl
Pon, 18 Lis 2002, 19:55:21 CET

On Thu, 14 Nov 2002, Maciej Malesinski wrote:

> Nie polecam ext3. Raz nie wytrzymał mi padu zasilania
> i to na małym (ok.1 GB) dysku bez specjalnego obciazenia
> w czasie padu...

Sherghan: nie przesadzaj... wtedy używałeś ext3 mocno devel.
Ja też miałem pad związany z ext3: pozamieniał mi parę katalogów na pliki
(żywotnych), ale podniosłem się i używam ext3 wszędzie, gdzie tylko mogę i
ABSOLUTNIE NIC mi się nie psuje :-)))

Dlatego twierdzę, że ext3 nie jest taki ZŁY od kiedy siedzi sobie
grzecznie w kernelu, choć podobno reiserfs4 radzi sobie z katalogami
zawierającymi po 100.000 plików nadzwyczaj szybko.

--
Patryk Szczygłowski
patryk w dukat.waw.pl