i686 -> athlon

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 20 Lis 2002, 07:43:42 CET

On Mon, Nov 18, 2002 at 01:45:34PM +0100, Paweł Zaskórski wrote:

> No tak.

> Dobrze, zatem poczekam.

1. Najpierw przeczytaj

    http://www.rpm.org/hintskinks/repairdb/

To ma Ciebie zniechęcić. ;-) Ten błąd od dłuższego
czasu się już nie objawia (jeśli się nie mylę, to dzięki wigetowi),
ale możesz mieć mniej szczęścia.

2. Koszerne db i rpm to db 4.1.24-4 i rpm 4.1-2.

3. Zrób kopię /var/lib/rpm i /bin/rpm.

4. Po ściągnięciu rpm-a 4.1-2, za pomocą rpm2cpio lub mc, skopiuj z pakietu
   binarkę rpm-a. Tak na wszelki wypadek. Brzmi tajemniczo... nie pytaj.
   Zrób to. Poczytaj archiwa listy na temat glibc i rpm-a.

5. Zainstaluj pakiet db.

6. rpm -Fhv rpm-* glibc-* popt-* bzip2-*

7. cd /var/lib/rpm i wykasuj wszystkie pliki _oprócz_ Packages.

8. rpm --rebuilddb

Powyższa lista jest pisana z pamięci, bez sprawdzania czy na pewno działa.

Pamiętaj o punkcie 3. i 4.

Jeśli rpm z Ra nie rozumie architektury athlon, to zainstaluj pakiety
z nest dla i686, później zrobisz reinstalację.

    wrobell <wrobell w ite.pl>