Emulator

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 20 Lis 2002, 16:20:53 CET

Dnia Tue, 12 Nov 2002 13:28:59 +0100 (CET)
Tomasz Kłoczko napisał(a):

>Tak. Niemniej w tej chwili xmame w postaci jaka mamy w repo nie buduje
>się.

>Mam kilka poproawek na to (mniej istotnych). Zaraz spróbuję to wrzucić.
>Jęzlei w najbliższych godzinach uda się to komuś skończyć to wejdzie
>jeszcze do 1.0.

Yhm.. xmame.. a szkoda, że nie czytałem pld-users to bym Wam opowiedział.
Mianowicie Mariusz kilka miesięcy temu molestował mnie, bym to spakietował,
ok, fajna zabawa i w ogóle.... ale nie dałem rady. A aktualnie nie mam czasu
ani chęci by na to zerknąć. A Mariusz już od ~2 miesięcy nie ma netu w
domq:/

Tak więc xmame w PLD nie ma, jak ktoś chce to niech się za to zabierze,
mi się... przynam się.. mi się po prostu nie chce, ani tego nie używam,
ani się na tym nie znam. ;>

Spec jest, cośtam zacząłem ale to jest w ogóle głupie do wyspecowania,
osobne binarki dla SDL, Xv itd. itd. Jak ktoś to zrobi to chętnie zobaczę,
czego nie umiem. ;DDD

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!