1.0 .. to be continued (Re: dzieki)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 20 Lis 2002, 23:31:08 CET

On Wed, 20 Nov 2002 23:16:40 +0100 (CET)
Pawel Bernadowski <pbern w wilnet.info> wrote:

> Wyszedl jakis nowy sterownik ???

Nie wiem, od kilku miesięcy mam philipsa, który ma i lepszy obraz i nie
ma problemów ze sterami, przedtem miałem przyczoną dexxa która to jest
jedną z reinkarnacji quickcam express i z tą bywało różnie, nie lubiła
ciągłego otwierania i zamkania urządzenia jak to czyni gnomemeeting z
okazji kończenia konwersjacji. Zresztą ta dexxa była obleśnie powolna.

> ja osobiscie tez nigdy nie mialem  z ta kamerka problemow.

Ja swoje małe kamyczki daję ot tak, bo na liście gnomemeetinga co jakiś
czas pojawia się ktoś z quickamem i mówi, że mu nie działa, albo kompa w
GM wiesza. Część odpowiada SOA#1 a część by zmienił kamerę :-)

						Artur