1.0 .. to be continued [MINI-ISO, poldek/instalator]

Czw, 21 Lis 2002, 03:21:41 CET

On Thu, 21 Nov 2002, Marek Guevara Braun wrote:

> Dla zestawu pakietów MINI-ISO z płyty mini-iso (i686) instalacja
> kończy się niepowodzeniem:
> [...]
> error mark: wuch not found
> [...]
> error Buggy package set
> [...]
> Something went bad
> Press the [Enter]
>
> W ciągu dnia postaram się to zweryfikować na innej maszynie
> oraz dla płyty i686 base.

Błąd rzeczywiście był w liście pakietów dla MINI.
Regenerację iso niemniej puszcze z rana lub nieco później, bo
Michał chce wykonać jeszcze jakieś drobne korekty w instalatorze i dopiero
jak zrobi to albo powie mi, że nie będzie w stamnie zrobić tego w miarę
szybko to generowanie iso pójdzie powtórnie.

kloczek
PS. Do pakietów które pojawią sie jeszcze w 1.0 doszedł jeszcze
squidGuard.