Openoffice dla PLD.

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Czw, 21 Lis 2002, 09:00:18 CET

On Thu, Nov 21, 2002 at 01:21:35AM +0100, dkamin wrote:
> W Debian Weekly News #45 wyczytałem że w debianie już są wstępne wersje OO w pakietach do instalowania aptem. Może by tak przygotować rpm-y dla poldka i umieścić na serwerze ftp. Niby instalacja jest łatwa ( ba nawet z instalatorem graficznym) ale jednak z poldka byłoby wygodniej i uniknelibyśmy sporej ilości pytań na temat instalacji OO. Może ktoś miałby ochotę się tym zająć? ( moje umiejętnośći niestety niewystarczą do tego zadania)

Da się uniknąć pytań o instalajcę OO, wystarczy przekonać USER'a do
przeczytania instrukcji instalacji, ktore są zamieszczane coraz
czesciej w czasopismach typu czip, inne.

> Wiem że to powinno iść na pld.devl... ale niejestem tam zapisany i z powodu jednego posta narazie niechce sie zapisywać.
A szkoda byś wiele ciekawego się dowiedział.

<wlasciwa odpowiedz>
Jest spec, są src i patche, i nawet kiedys mi sie udalo to to zbudowac,
ale dalej jest problem "przerwane" :-), dzialal tylko spadmin.

Po 2 RH, Debian i inni maja juz nowe gcc + glibce jako ze tak powiem
standard, a u nas dalej w Ra jest gcc2.95 i troche starsze (ale
stabilne) glibce. Więc jesli masz maszynę oraz chęci to polecam
próbę zbudowania OO w srodowisku nest.
Moze sie uda, ja nie stety z workstacji nie będę robic poligonu.
</wlasciwa odpowiedz>
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"