Fochy Squida

Kacper Jurak kacper w motlawa.net
Czw, 21 Lis 2002, 10:11:48 CET

Witam,

Mam od dłuższego czasu problemy ze squidem, otóż chodzi on sobie chodzi,
aż w pewnym momencie zatrzymuje się, a po ponownym uruchomieniu wpisy w
logach zatrzymują się na:

2002/11/21 10:00:33| Rebuilding storage in /var/cache/squid (DIRTY)
2002/11/21 10:00:33| Using Least Load store dir selection
2002/11/21 10:00:33| Set Current Directory to /var/cache/squid

I dalej nic, squid nie odpowiada. Zawsze po czymś takim jakoś kosmicznie
muszę go reanimować, czasem pomaga wywalenie squida i od nowa
zainstalownie z paczki, albo wywalenie /var/cache/squid i zrobienie
init.
Zawsze ruszenie go po czymś takim to dla mnie kwestia szczęscia.

Często też squid wywala w logach:

2002/11/20 12:30:06| Pinger exiting.

I po tym strony otwierają się w nieskończoność. Napisałem sobie skrypt
który sprawdza z crona czy pinger jest odpalony i jeśli nie to
restaruje squida, ale chyba nie jest to najlepsze rozwiązanie.

Czy ktoś spotkał się z takimi zjawiskami? Będe wdzięczny za pomoc.

[root w jenny squid]# rpm -q squid
squid-2.4.STABLE7-6

(ale podobne rzeczy działy się na każdej wersji)

--

Pozdrawiam :]
Kacper

"Who is General Failure and why is he reading my hard disk ?"
Microsoft spel chekar vor sail, worgs grate !!
(By leitner w inf.fu-berlin.de, Felix von Leitner)