1.0 .. to be continued [MINI-ISO, poldek/instalator]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 21 Lis 2002, 10:38:59 CET

Zrobione wszystko już.

PS: zsh do przebudowy i 1.0?

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h