Openoffice dla PLD.

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Czw, 21 Lis 2002, 11:06:24 CET

> uuuu - to u ciebie więcej pokazywało :)
> U mnie po zbudowaniu miałem puste ramki :)
Ten błąd został poprawiony, no i poza tym działa instalator (który tworzy
pliki kofiguracyjne o 0 rozmiarze :))
"przerwano" leży w issuezili i od dwóch tygodni nikt z oo się tym nie zajmuje.
Będzie Ac to się przebuduje - mam pare poprawek na gcc3, jdk 1.4.1, db4 itp.
Maszynę mam jedną i nestem truć jej nie będe :P

Podrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \