PAM i pam_homedir

Marek Dabrowski marek.dabrowski w infor.pl
Czw, 21 Lis 2002, 11:25:56 CET

Cześć

Mam problem z wspomnianym modułem. W /etc/pam.d/login znajduje się
linijka: session required /lib/security/pam_homedir.so skel=/etc/skel
defmode=0700
Gdy użytkownik się loguje i nie ma katalogu jest on tworzony, ale przy
kolejnym logowaniu dostaję komunikat:
Home directory '/home/kowalski' has insecure permissions 040700.
ale loguje się poprawnie. Nie wiem o co chodzi z tymi uprawnieniami.
Sprawdzałem katalog domowy oraz wszystki podkatlogi oraz pliki w nim
się znajdujące mają poprawne uprawnienia.

Może któryś z kolegów oświeci mnie co jest nie tak.

Marek