Problem z modemem wewn.

Tomasz Sobolewski sobol w gadka.pl
Czw, 21 Lis 2002, 11:25:34 CET

Mam dwa modemy ktore zaraz po wlozeniu instaluja sie bez problemow
(tak tez sie dziaje gdy je przeloze w inne sloty pci). Tak wiec niby
wszystko fajnie, robie wpisy dla rc.serial'a i wydawac by sie moglo
ze nie powinno byc problemow ale wystarczy restart servera na danej
konfiguracji i moge pomazyc o ich ponownym zainstalowaniu a dokladnie
o ponownej instalacji jednego z nich. Gdyz po dodaniu nowego portu
przez mknod jeden sie daje zainstalowac (przy probie uzcycia setsriala
na porcie, na ktorym byl przed restartem jedyne co slysze to:
"Cannot set serial info: Address already in use")
Tak wiec dodalem porty ttyS4 i ttyS5 na jednym z nnich jeden z
modemow instaluje bez problemu w przypadku drugiego na ktory port
bym nie chcial go instalowac zawsze ta sama odpowiedz
"Cannot set serial info: Address already in use". Ktos wie co moze byc
tego przyczyna? Bo ja za ceinki w uszach jestem i juz nie mam sily i
zielonego pojecia o co chodzi...

Pozdrawiam
SoBoL