Openoffice dla PLD.

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Czw, 21 Lis 2002, 14:29:26 CET

> Moglbys je wrzucic? Ja mam w miare aktualizowanego nesta (tzn update raz na
> tydzien) i mysle ze moglby to potestowac.
Poszły poprawki na jdk 1.4.1. Z resztą patchy mam trochę problemów bo miałem
zmiane dysku i trzeba by pogrzebać w bakapach, a nie wiem jakie pliki wymagały
zmieniania. Pamiętam, że były jakieś cyrki z libstdc++ i stlportem w nescie.
Wyślij mi po prostu końcówkę buildloga, a ja spróbuje to odnaleźć.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \