ReiserFS czy JFS

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Czw, 21 Lis 2002, 16:28:56 CET

On Thu, Nov 21, 2002 at 03:16:29PM +0100, Michał Dawid Listowski wrote:
> W sumie chcę zainstalować sobie PLD od początku, nowy podział na partycje
> i zastanawia mnie jaki rodzaj partycji wybrac. Ext2 raczej odpada ponieważ
> przy zaniku prądu potrafił mi z dysku miazgę zrobić, przeniosłem się więc
> na ext3. Teraz jednak zastanawiam się pomiędzy ReiserFS i JFS. Który jest
> lepszy. Będzie to stacja robocza a nie serwer. Pamiętam że oprócz ext3 był
> problem aby z innych systemów plików startowało lilo. Przydały by się
> również jakieś uwagi co do działania i szybkości.
xfs. Co prawda dopiero w 2.4 jest, ale na płycie instalacyjnej powinny
być obrazy bootkietek z tym jądrem. Reiserowi podziękowałem po tym, jak
na dysku gdzie było 100 mega wolnego zrobił mi plik mający 500 mega.

wolf
--
  Bartek   .  - No chyba, że w poniedziałek chcecie, ale w poniedziałek
  Taudul   :    trzeba odpocząć po sobobie i niedzieli...