ReiserFS czy JFS

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 21 Lis 2002, 18:17:26 CET

On Thu, 21 Nov 2002 18:08:49 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> Well... a mnie ostatnio doprowadza do szału. Pracuję sobie spokojnie,

Znaczy co doprowadza do szału? Domyslam się, że XFS ale nie jestem
pewien ;-)

> niewielkie obciążenie (klepię jakiś kod w Idei) i co kilka minut
> system staje na 2-5 sekund. W tym czasie świeci się kontrolka dysku,
> rośnie wykorzystanie CPU przez system (nie user!) do ~45%.

Dziwne, moze miejsce na dysku się kończy? Ponoć tak maja niektóre FS'y,
że jak dochodzą do full to strasznie zwlaniają.

> Na korzyść reisera przemawia jeszcze to, że dysk ciszej pracuje...
> mniej jeździ głowica :/

Chmm, ciężko mi to wyczuć, barracuda IV raczej jest bezszelestna, więc
nawet nie wiem kiedy slocate się po dysku przewala.

					Artur