1.0 .. to be continued [MINI-ISO, poldek/instalator]

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 21 Lis 2002, 18:36:35 CET

On Thu, 21 Nov 2002 14:29:13 +0100 (CET)
Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> wrote:

> A to o czym pisze djrzulf Ci dziala?
> Bo on na ircu i mi i kloczkowi kilkakrotnie
> stwiedzil ze squidguard 1.2.0 z db3 umie conajwyzej
> zrzucic sig11 przy probie generacji bazy.

Nie wiem czy działa, bo nie sprawdzałem, po prostu nie podoba mi się
taka metoda działania, że jak na ppc nie chodzi to wywalamy.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)