Uwagi z instalki "1.0" :)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Czw, 21 Lis 2002, 21:54:55 CET

On Thu, 21 Nov 2002, Marcin Kurzyna wrote:

> To to akurat ma³o mnie poruszy³o: na czas instalacji zosta³o wu-ftpd, a
> potem odinstalowa³em wuftpd

Wszystko przez to ¿e w proponowany profil KDE ³ork stacji trafi³o wszystko
co mia³o kde* w nazwie.
Poprawne rozwiazanie rzyci³ Artur i polega ono na wycieciu
kdeadmin-kwuftpd z tego profilu .. co ju¿ zrobi³em i lada moment powinno
to wpa¶æ to przy regenerowaniu na nowe iso.

kloczek
*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl