Pytania początkującego

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 21 Lis 2002, 22:33:26 CET

Dnia Thursday 21 of November 2002 13:47, Marcin napisał:
> Witam
>
> W chwili obecnej mam zainstalowany (w domu) RH 7.3 na płycie MSI KT2-Ultra
> ARU i dysk (1 szt.) podpięty do FastTrack 133 "Lite". Podczas instalacji
> dla RH miałem dyskietkę ze sterownikami Promise 20276 - chciałbym przejść
> na PLD bo będzie już 1.0 stabilne do wypalenia na 4xCD tylko pytanie czy
> bez problemu zrobię upgrade lub pełną nową instalację na dysku podpiętym do
> pseudo-RAIDu?
Co do raidu Ci nie pomogę :-)

> Drugie pytanie to jak duże są różnice pomiędzy RH 7.x a PLD 1.0? Mam
> wydrukowaną część dokumentacji do RH m.in. Getting Started Guide oraz
> Reference Guide częściowo przetrawione i nie chciałbym wszystkiego zaczynać
> od początku (np. różnice pomiędzy Slackiem a RH są znaczne, dodatkowo np.
> RH używa xinetd co było dla mnie początkowo pewną trudnością :-[ )
RH jest bardzo podobne do PLD - mniej więcej taki sam układ katalogów, plików
konfiguracyjnych - są oczywiście pewne różnice, ale powinieneś to wychwycić
:-) A poza tym w PLD możesz sobie wybrać czy chcesz xinetd czy rlinetd :-)

> Trzecia kwestia - jaką polecacie literaturę *po polsku* programowania pod
> Linuksem? Czy warto inewstować np. w Symfonię/Pasję C/C++ czy to mija się z
> celem?
To zależy jakich bibliotek chcesz konkretnie używać - w sieci jest trochę
tutoriali po polsku do np. ncurses (właśnie ostatnio się wgłębiam w ncurses
:-), gtk+, qt - jak chcesz mogę Ci podesłać parę linków. A poza tym w razie
problemów - pl.com.os.linux.programowanie :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org