Dziwne zachownie serwera

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 22 Lis 2002, 08:52:15 CET

On Fri, Nov 22, 2002 at 08:48:30AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^

> oj, nie przesadzaj...
> Po co mi w routerze SCSI?? Żeby wszystko było droższe??
             ^^^^^^^^

Widzisz różnicę? Zresztą jeśli to router, to wyłącz po prostu do DMA.
Nie powinno to mieć znaczenia dla jego wydajności.

Swoją drogą, ja w jednym routerze mam nawet sprzętową macież RAID (SCSI)
--- stoi on na Compaq'u z "demobilu" (swego czasu to musiał być niezły
sprzęt).

A co do serwerów, to czasem SCSI żeczywiście jest przesadą --- np.
w przypadku serwera proxy dla sieci na SDI.

Jacek Konieczny
BetaSoft