Pytania początkującego

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 22 Lis 2002, 13:26:25 CET

On Thu, Nov 21, 2002 at 01:47:11PM +0100, Marcin wrote:
> W chwili obecnej mam zainstalowany (w domu) RH 7.3 na płycie MSI KT2-Ultra
> ARU i dysk (1 szt.) podpięty do FastTrack 133 "Lite". Podczas instalacji dla
> RH miałem dyskietkę ze sterownikami Promise 20276 - chciałbym przejść na PLD
> bo będzie już 1.0 stabilne do wypalenia na 4xCD tylko pytanie czy bez
> problemu zrobię upgrade lub pełną nową instalację na dysku podpiętym do
> pseudo-RAIDu?

On jest widoczny jako SCSI. Instalacja powinna pujść, o ile będziesz o
tym pamiętał (z autodetekcją etc). Tylko po instalacji musisz zrobić
chroot /dest i doinstalować kernel-promise (który mam nadzieje gdzieś
jest).

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h