OpenOffice (ggodlewski sie ucieszy)

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 22 Lis 2002, 15:58:19 CET

Witaj

> Grzesiu, wlasnie dlnalem tego OO z cvs i mnie wzielo bo wyszlo nowe OO, a ja
> dopiero kompiluje to stare, sprobowac przejsc na nowe oo z tymi paczami co
> sa, czy tez posprawdzac stare najpierw?
Kiedyś próbowałem z 643C i jest ciężko - idą trochę w kierunku gcc3.2.
Parę starych patchy trzebaby usunąć bo łatałem nimi braki w naszym gcc
i spróbować pod nestem. I tak do ra już nie wejdzie.
Wyniki prac na 643 wrzuciłem na http://ggodlewski.host.sk/oo/,
jest też jakiś rozgrzebany spec.
Póki co planuje tydzień wolnego, jak wrócę to kto wie...
Może pracę nad ac będą iść pełną parą i zacznę się bawić z oo w nowy
środowisku :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \