Postgres i "internal commands"

DawidChrzan qba w pszczyna.net.pl
Pią, 22 Lis 2002, 23:55:20 CET

On Fri, Nov 22, 2002 at 08:43:16PM +0100, Adam Buraczewski wrote:
> Powyżej jest za mało informacji do działania.  Np. której wersji
> PostgreSQLa używasz, jak jest skonfigurowana, kiedy ten błąd się
> pojawił (co było robione wcześniej), czy jesteś jedynym użytkownikiem
> serwera/bazy itp.

Witam no faktycznie troche mało info podałem :>
w Logach zostaje
DEBUG:  server process (pid 2814) was terminated by signal 11
DEBUG:  terminating any other active server processes
DEBUG:  all server processes terminated; reinitializing shared memory and semaphores
DEBUG:  database system was interrupted at 2002-11-22 23:48:00 CET
DEBUG:  checkpoint record is at 0/DC454
DEBUG:  redo record is at 0/DC454; undo record is at 0/0; shutdown TRUE
DEBUG:  next transaction id: 102; next oid: 41126
DEBUG:  database system was not properly shut down; automatic recovery in progress
FATAL 1:  The database system is starting up

cos takiego jak wyzej

Postgres zainstalowany i uzywany to postgresql-7.2.3-1
swieza instalka - userow nie ma praktycznie - zrobiony zostal init postgresa , dodany user qba i stworzona baza qba , oraz dodane granty dla ww. usera na jedna tabele.
to wszystko .
cala reszta operacji np. selecty itp dziala - na tyle na ile sprawdzilem ( podstawowe operacje dzialaja )

--
Pozdrawiam Dawid Chrzan
Net/Sys Admin - pszczyna.net.pl