cvs

Marcin Gajda m w cs.net.pl
Sob, 23 Lis 2002, 23:27:04 CET

Witam.

Postawiłem sobie cvsa.

$ rpm -v cvs
cvs-1.11.2-6

wraz z pserverem

$ rpm -v cvs-pserver
cvs-pserver-1.11.2-6

Jedyne, co dodałem od siebie, to plik $CVSROOT/passwd z wpisem
m:haslo_zakodowane:cvs

I teraz:
* loguję się bez problemu,
* ale:
  - cvs get jakis/projekt tworzy ten projekt, ale wszystkie pliki i katalogi
	mają prawa root.users,
  - cvs commit otwiera mi edytor (vim) w trybie read-only (pewnie ma to
	jakiś związek tym rootem powyżej).

Czy ktoś z grupowiczów wie co zrobić, aby powyższe 'ale' nie
występowało, tzn. aby tworzył pliki z prawami $USER.users i normalnie
otwierał mi edytor do wpisywania commit-logów?

Dystrybucja: Ra wraz z jądrem z 2.4.18-6 z nesta.

TIA
--
Marcin Gajda -- marcin.gajda w cs.net.pl