KDE reaguje na złe fluidy?

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 24 Lis 2002, 10:35:49 CET

Dnia Saturday 23 of November 2002 22:39, Piotr Szymanski napisał:
> Fryderyk Dziarmagowski (Saturday 23 of November 2002 16:46):
>
> Poprosze wersje qt i kde. Oraz jak wygladaly przejscia miedzy wersjami qt.
W 3.0.x (w zasadzie w koażdej wersji) też tak miałem (teraz już mam 3.1 i tak
nie jest) i z tego co zauważyłem, było to spowodowane włączeniem stylu
Keramik. Jak tylko przełączyłem na inny styl (np. Liquid) już było OK.
Sygnalizowałe to już kiedyś, ale przeszło bez echa ....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org