launch-bar?

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Nie, 24 Lis 2002, 18:22:57 CET

hej
szukam dobrego launchbara pod x'y.
ma być mały, szybki i *dawać się z linii poleceń ustawić w określonym
miejscu na ekranie*.
to ostatnie w gwiazdkach, bo mam teraz acidlauncha który jest mały i
szybki, ale defaultowo startuje mi gdzieś na górze ekranu.

a może ktoś wie jak zmusić acidlanucha do startu gdzie indziej?

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam