dziwny brak DMA

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 26 Lis 2002, 14:16:30 CET

On Tue, Nov 26, 2002 at 12:21:59PM +0100, Tomasz Buziak wrote:

> mam ten sam problem z dyskami seagate u5 40GB, batacuda4 40GB, baracuda2 10GB
> wszystko to bylo na abit BE 6 II, przypomne ze jest tam kontroler hpt370

U mnie sytuacja wygląda nieco podobnie: Seagate Baracuda IV 80GB na BP 6
(hpt366) przy włączonym DMA generuje błędy CRC w transmisji DMA. Po
przepięciu na kontroler Ata33 działa dobrze.
Jedynie prędkość spadała o jakieś 25% (z 22 MB/s na 16 MB/s wg hdparm).
Myśle, że hpt3xx poprostu tak mają. Bios płyty i hpt najnowszy jaki był
dostępny.

Wszystko sprawdzane na 2.4.19-1.14smp

Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/