mks + mksd (i moze byc sendmail)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 25 Lis 2002, 11:28:05 CET

Mam kilka pytan natury formalnej.
W etj chwili chodzi u mnie na serwerku mks stary jakis i dziala jak
nalezy, no moze oprocz ostatnich wirusko. To jest wsztstko razem z mksd
kompilowane z reki. W momencie jak mks byl taki laskawy i publicznie
poinformowal o mozliwosciach uzywania go i po umieszczeniu w PLD chialem
zainstalowac official release.

Dobrze ze zaczalem od testow i nierop... tego co mialem.

Moze powiem jak to u mnie dziala.

Jako ze nie mozna zmusic naszego sendmaila (czyt. ja nie umiem) do pracy
z amavisem napisalem sobie krotki skrypt, ktory wrzuca emaila do
jakiegos katalogu tymczasowego, robi mks_c jak to sie keidys nazywalo, i
jesli jest wirus odsyla go do mnie, jesli nie ma przepuszcza i trafia do
adresata.

Moje pytanie jest takie:

Jak inni to maja rozwiazane, jak sobie z tym radza i co z zawirusowana
poczta ?

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet GdaĹ<84>ski, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);