czasowe ograniczenia logowania

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Pon, 25 Lis 2002, 15:51:35 CET

Cześć

mam nie typowy problem.

Mój synek (5 lat) zaczął mi przesiadywać przed komputerem zbyt długo
(np. 3 dni z przerwami na jedzenie i spanie !!!) zatem ograniczyłem
mu siedzienie poprzez cron-a.
Proces wygląda tak
*/1 0-10,14-23 * * * root    /bin/run-parts /etc/cron.1

gdzie jest skrypt wywalający jego sesje bash i X-y
wszystko działa ale to nie jest to co chciałem.

Wsadzenie czegoś do .bash_profile sprawdzającego czas zalogowanie
też nie jest najlepsze.

Pytanie czy ktoś zna jakieś limity pozwalające w elegancki
sposób ograniczyć czas (nie chcę stosować RSBAC itp. do puki nie muszę).

Pozdrawiam
Grzegorz