launch-bar?

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 25 Lis 2002, 17:00:11 CET

On Mon, 25 Nov 2002 16:22:20 +0100
Hubert depesz Lubaczewski <depesz w depesz.pl> wrote:

> to jest tylko dla nich?

afaik to tak. nie wiem jak tam w afterstepie sprawa wyglada
icewm nie ma, a o innych nie wiem.
osobiście polecam openbox jeśli już. taki lepszy blackbox, z fontami z xft2
:) klejącymi się okienkami i jeszcze innymi ficzerami. Cudny jest, szybki
jak cholera i stabilny.
no i odbiegłem od tematu ;)
u mnie acid siedzi sobie właśnie w slicie, który można ustawić w ośmiu
pozycjach na ekranie (lewy dół, środek, góra, prawy... itd.) plus autohide
plus always on the top.

pozdr.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> LRU 164489 ICQ 8579586 ]