OpenOffice + PostgreSQL +jakies_ODBC

Jacek Szeptuch jac0l w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Pon, 25 Lis 2002, 19:21:51 CET

Dnia 2002-11-25, Michał Abramowicz napisał(a):

> Dopatrzyłem się ze postgresa mozna zbudowac z opcja --with-unixodbc,
> Moi uzytkownicy maja prawo czytac z postgresa, buduja sobie jakies
> magiczne zestawienia i inne.
> Jesli ci dziala to powiedz co masz zainstalowane, ten tego :)

oczywiscie wszystko z PLD...

unixODBC-2.1.1-5
postgresql-clients-7.2.3-1
gda-postgres-0.2.96-5
postgresql-tcl-7.2.3-1
postgresql-libs-7.2.3-1
postgresql-module-plperl-7.2.3-1
postgresql-7.2.3-1

/etc/odbcinst.ini
[PostgreSQL]
Description             = PostgreSQL driver
Driver          = /usr/lib/libodbpsql.so
Setup           = /usr/lib/libodbpsqlS.so
FileUsage               = 2

W pld jest troche stary sterownik unixODBC bo w tej chwili
jest obowiazujacy 'bodajze' 2.2.3 ...

Mozna to tez przekompilowac
ja to robilem jakos tak:

./configure \
[...]
--enable-odbc \
--with-unixodbc \
--with-odbcinst=/usr/local/etc
[...]

W dokumentacji do unixODBC znajdziesz dokladny opis ...